13.09.2016/13:58

Lavazza poszerza portfolio w Polsce

Nowa kawa Lavazza Filtro Italiano łączy właściwości tradycyjnej kawy mielonej z jej włoskim smakiem. Według najnowszych badań to smak jest głównym powodem, dla którego Polacy piją kawę. 

Filtro Italiano to nowa linia kaw mielonych, stworzonych specjalnie do tradycyjnego przygotowywania. Jest komponowana, podobnie jak wszystkie inne kawy Lavazza, ze starannie wyselekcjonowanych ziaren pochodzących z różnych zakątków świata.

Na prezentację nowej kawy w Polsce przybyli wysocy rangą przedstawiciele Lavazzy: Andrea Marino, Marketing Director International Markets oraz Mihai Marinescu – Regional Sales Director Eastern Europe

Według najnowszych badań, przeprowadzonych na zlecenie marki Lavazza przez dom badawczy Maison&Partners w sierpniu tego roku prawie trzy czwarte Polaków pije kawę codziennie.Głównym powodem, dla którego sięgamy po kawę, jest jej smak – odpowiedziało tak 60 proc. respondentów. Jest on znacznie ważniejszy niż pobudzenie, jakie daje gorący napój (47 proc. odpowiedzi). Smak kawy jest dla nas także najważniejszym kryterium przy jej wyborze dla 72 proc. konsumentów.

Lavazza to działająca od ponad 120 lat firma, produkująca kawę. Jest niekwestionowanym liderem rodzimego, włoskiego rynku i jednym z czołowych producentów na świecie, obecnym w ponad 100 krajach. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.