01.11.2020/16:18

Liczba sklepów w Polsce spada, ale rośnie powierzchnia sprzedaży

Na koniec 2019 r. szacowana liczba sklepów w Polsce wyniosła nieco ponad 333 tys. i była o 1,9 proc. niższa niż przed rokiem – wynika z danych GUS. Wrosła za to powierzchnia sprzedażowa sklepów (o 0,7 proc.), co przełożyło się na ok. 37557 tys.mkw przestrzeni handlowej. Zyskują sieci z kapitałem zagranicznym.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • mario 22.11.2020

    To nie jest powód do satysfakcji, a raczej do stwierdzenia że pozwalamy na rozpieprzanie rynku detalicznego POLSKIEGO w rynku tradycyjnym. Po 1989 rok powstało ponad 16 tysięcy drogerii aktualnie jest ok. 2.5 tysięcy czy nikt nie zastanawia się co się stało i nikt nie bierze tego pod uwagę że i te które pozostały też znikną. Zajebiście panowie decydenci, jesteście wszyscy debeściakami, nobel Wam się należy za rozwalenie handlu Polskiego.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.