Lidl i Animex razem budują zaufanie do polskiego mięsa [WYWIAD]
O kampanii „Prosto od sprawdzonych dostawców”, wspólnych projektach i strategii dotyczącej marek własnych – rozmawiamy z Aleksandrą Robaszkiewicz, communication managerem sieci Lidl oraz przedstawicielami Grupy Animex: dyrektorem zarządzającym Tomaszem Kopaczem i dyrektorem ds. PR Andrzejem Pawelczakiem.
Pozostało jeszcze 96% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
20.05.2018
Zarząd Lidla powinien przyjrzeć się swojemu partnerowi, kastracja, cięcie ogonków prosiąt, soja GMO czy chociażby plazma krwi w diecie świń czy to ma być obraz demokratycznych marketów lidla? W XXI wieku w dobie zrównoważonego rozwoju liczy się nie tylko niska cena produktu ale fakt w jakich warunkach został on wytworzony, z poszanowaniem środowiska naturalnego, dobrostanu zwierząt, w kontrolowanych warunkach higienicznych. Liczę na rewizję i ponowną weryfikację dostawców nie tylko spółki chińskej ale wszystkich dostarczających mięso do Lidla. Czas na poważne zmiany panie Prezesie, a moze czas na profesjonalny zespół ds. mięsa? Zespół który skontroluje proces od farmy do wyrobu gotowego na półce lidla?
Pozdrawiam,
6