Lidl podgryza markowych liderów
Po raz pierwszy w Polsce sieć handlowa wysyła do konsumentów jasny komunikat, że kupując markowe produkty, przepłacają. W kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” niemiecki dyskont bije w liderów rynku i usiłuje sterować opinią publiczną, wprowadzając wojnę cenową na kolejny poziom.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
07.11.2016
von z Polski !!!!!!!!!!!!!
-
04.11.2016
Apel do Pani Doroty Welman !!! proszę zrezygnować kampani [usunięte przez administratora] !!!! Nie chcemy ich w Polsce!! Są w Polsce inne zródłą dochody .
-
29.10.2016
Kiedy LIDL będzie umieszczał na produktach pod swoją marką KOMPLETNE DANE PRODUCENTA towaru? Kupiłem dzisiaj makaron Italiamo i napisano tylko, że wyprodukowano we Włoszech. JA CHCĘ WIEDZIEĆ gdzie i kto dokładnie ten towar wyprodukował!
-
28.10.2016
Wszystko fajnie w tej kampanii, tylko że smak jest jednym z kryteriów wyboru. Konsument świadomy przeczyta etykietę na kabanosach Lidla i ich nie wybierze, bo choć tak samo smaczne i tańsze, to jednak będą niższej jakości niż produkty innych firm. Dla mnie ma znaczenie również zawartość mięsa w mięsie na przykład...
7