27.10.2016/08:20

Lidl podgryza markowych liderów

Po raz pierwszy w Polsce sieć handlowa wysyła do konsumentów jasny komunikat, że kupując markowe produkty, przepłacają. W kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla” niemiecki dyskont bije w liderów rynku i usiłuje sterować opinią publiczną, wprowadzając wojnę cenową na kolejny poziom.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • hh 07.11.2016

    von z Polski !!!!!!!!!!!!!

  • Dorota 04.11.2016

    Apel do Pani Doroty Welman !!! proszę zrezygnować kampani [usunięte przez administratora] !!!! Nie chcemy ich w Polsce!! Są w Polsce inne zródłą dochody .

  • klient z Wielkopolski 29.10.2016

    Kiedy LIDL będzie umieszczał na produktach pod swoją marką KOMPLETNE DANE PRODUCENTA towaru? Kupiłem dzisiaj makaron Italiamo i napisano tylko, że wyprodukowano we Włoszech. JA CHCĘ WIEDZIEĆ gdzie i kto dokładnie ten towar wyprodukował!

  • olala 28.10.2016

    Wszystko fajnie w tej kampanii, tylko że smak jest jednym z kryteriów wyboru. Konsument świadomy przeczyta etykietę na kabanosach Lidla i ich nie wybierze, bo choć tak samo smaczne i tańsze, to jednak będą niższej jakości niż produkty innych firm. Dla mnie ma znaczenie również zawartość mięsa w mięsie na przykład...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.