02.11.2016/06:26

Lidl powinien wejść w e-grocery w krajach Europy Środkowej i Wschodniej

Lidl wprowadzi wkrótce do oferty swojego sklepu internetowego w Niemczech produkty świeże. To przełom w działalności sieci w obszarze e-commerce, która dotychczas przez internet sprzedawała jedynie produkty non-food. Zdaniem analityków portalu planetretail kolejnym krokiem Lidla powinno być wejście z ofertą spożywczą on-line na perspektywiczne rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.