07.04.2017/12:40

Lidl przygotował nowy koncept sklepu na duże polskie miasta

Podczas ubiegłorocznych targów budowlanych Expo Real 2016 w Hamburgu sieć Lidl zaprezentowała koncept sklepu przygotowany specjalnie pod duże miasta i metropolie. Niemiecki operator chce budować sklepy piętrowe, tam gdzie nie ma miejsca na klasyczne sklepy.

Lidl chce rozwijać się w większych aglomeracjach, gdzie często jest bardzo trudno o duże działki, na których zmieściłby się supermarket oraz przestronny parking dla klientów placówki. Na mniejszych działkach niemiecki operator chce budować sklepy piętrowe, gdzie na parterze znajduje się parking, a na pierwszym piętrze jest sklep. W tym roku Lidl chce otworzyć kilka sklepów w nowym koncepcie w Polsce. Należy dodać, że piętrowe sklepy Lidl działają już w naszym kraju.

Nowy projekt Lidla pokazuje, że firma położy duży nacisk na rozwój sieci w dużych miastach i szuka pomysłów na skuteczną ekspansję. Operator widzi, że klienci są coraz bardziej wygodni i coraz więcej osób przyjeżdża do sklepów samochodami. Miejsce parkingowe pozwala klientom na zrobienie większych zakupów. Jeśli kupujący czuje się w sklepie i przed sklepem komfortowo i wygodnie, to daje to większą szansę, że będzie chciał do danego sklepu wracać.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 620.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.