17.04.2019/08:39

Miliardy w najbliższych dniach. Ostatni dzwonek na przedświąteczne zakupy

Przed świętami Wielkanocy liczba transakcji we wszystkich sklepach mocno rośnie. To dodatkowy impuls, dlatego handlowcy prześcigają się w pomysłach na ściągnięcie klientów - pisze Rzeczpospolita.

W tygodniu przed świętami najbardziej rośnie sprzedaż takich produktów, jak mak (200 proc. w porównaniu do dwóch tygodni przed Wielkanocą), chrzanu (wzrost o 150 proc.), dodatków do pieczenia ciast (150 proc.).

Na stoły Polaków częściej trafiają alkohole, ale także jajka, kakao czy warzywa w puszkach. Królem jest majonez - na dwa tygodnie przed świętami przez 7 dni Polacy wydali na niego 22,8 mln złotych - dwukrotnie więcej, niż w styczniu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.