11.05.2016/13:37

Mlekovita, Tarczyński i Grycan chwalą Lidla

9 maja we wszystkich swoich sklepach Lidl Polska rozpoczął akcję tematyczną Tydzień Polska Smakuje w Lidlu. Chcąc podkreślić krajowe pochodzenie produktów Lidl poprosił dostawców o komentarz nt. tego jak układa się współpracy między nimi a siecią w Polsce. Co powiedzieli przedstawicele branży mleczarskiej, mięsnej i piekarniczej?

Lidl zapewnia w informacji, że „nieustannie wspiera polskich producentów i współpracuje zarówno z liderami w swoich branżach m.in. z firmą Tarczyński S.A., Grupą Animex jak i z mniejszymi, lokalnymi dostawcami np. OSM Koło czy SM Jana Średzka.” I podkreśla, że „sprzedaż polskich artykułów spożywczych generuje ponad 70 proc. obrotu firmy.”

Jednocześnie Lidl podkreśla, że „wspiera swoich dostawców w eksporcie produktów marek własnych Lidl do ponad 20 krajów Europy głównie Środkowo-Wschodniej, ale także Europy Zachodniej czy Północnej. Polscy dostawcy na specjalne zlecenie wytwarzają m.in. słodycze, soki, jogurty, sery, wyroby mięsne takich marek jak Bluedino, Pikok, Pilos czy Rzeźnik. Na „Ryneczku Lidla” znaleźć można warzywa i owoce pochodzące z polskich pól, sadów, ogrodów i szklarni.”

Co na temat współpracy powiedzieli sieci Lidl dostawcy:

Dariusz Sapiński, prezes zarządu, Grupy Mlekovita: „Naszym celem jest dostarczanie konsumentom zawsze wysokiej jakości, innowacyjnych  i zdrowych produktów. Chcąc się rozwijać zależało nam na podjęciu współpracy z dużym partnerem, jakim jest Lidl. Taka kooperacja to gwarancja wzrostu sprzedaży, elastyczności w procesie zamawiania i doskonalenia procesu produkcji”
Jacek Tarczyński, prezes zarządu, Tarczyński S.A.: „Współpraca z siecią Lidl zaowocowała przyśpieszonym tempem rozwoju naszej firmy. Wprowadziliśmy na rynek nowe produkty oraz zwiększyliśmy eksport. Troska o najwyższe standardy jakości oraz zadowolenie klienta jest naszą wspólnym celem."
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny, Grycan - Lody od Pokoleń:                                               „Lidl dąży do najwyższych standardów jakościowych czego najlepszym dowodem jest wzbogacenie asortymentu lodowego o produkty Grycan. Z satysfakcją podjęliśmy współpracę wiedząc, że nasza oferta jest oczekiwana przez klientów Lidla. Cieszymy się tym bardziej, że konsumenci będą mogli delektować się naszymi lodami w ramach tygodnia Polska Smakuje w Lidlu.”
Jakub Jazdon, prezes zarządu, OnixWażnym dla nas było znalezienie zaufanego partnera, który stworzy nam możliwości do rozwoju i jednocześnie będzie uwzględniał nasze indywidualne potrzeby. Z Lidlem łączy nas nie tylko przywiązanie do jakości i świeżości, ale również dbałość o konsumenta”.
Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu, Nowel Piekarnia Nowakowski  „Jako jedna z wiodących firm na rynku, stale pracujemy nad rozwojem działalności i opracowywaniem nowych produktów na bazie tradycyjnych i sprawdzonych receptur. Jednak to właśnie dzięki partnerskiej współpracy z tak dużą i doświadczoną firmą jak Lidl, która stale obserwuje rynek i analizuje potrzeby konsumentów, możemy opracowywać produkty jeszcze lepiej odpowiadające tym potrzebom.
 Roman Bajon, właściciel, Piekarnie Unipol  „W ciągu tych kilkunastu już lat stabilna współpraca z Lidlem pozwoliła nam na stały, sukcesywny rozwój przedsiębiorstwa zarówno pod względem podnoszenia jakości jak i zwiększania możliwości produkcyjnych. Dążenie Lidla do najwyższych standardów jakościowych, staje się naszym celem, a współpraca z doskonałym płatnikiem pozwala na bezpieczne i spokojne inwestowanie w nowe urządzenia i technologie”.