07.05.2018/13:47

Na Instagramie ruszył kanał karierowy McDonald’s Polska

W serwisie Instagram.ruszył program @WitamywMcDonalds poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy.

Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.

Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników. Zamieszczane na nim treści powstają przy udziale pracowników sieci fast food, którzy dzielą się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, zawodowego i codzienności. W części konceptów pracownicy występują osobiście, niektóre posty są nimi inspirowane. Pokazywane są różne style życia, zainteresowania, pasje hobby, ścieżki kariery - w formatach wideo i statycznych.

Kanał wspierany jest konkursem dla pracowników McDonald’s, którzy mogą przesyłać swoje własne nagrania. Co miesiąc wybierana jest jedna osoba, której wideo trafia na Instagram i druga, która dostaje możliwość prowadzenia przez jeden dzień Instastories kanału @WitamywMcDonalds.

W Polsce działa 401 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 22 500 osób. 322 z nich to obiekty prowadzone przez 66 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na zasadzie franczyzy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.