04.09.2020/12:26

Netto Polska rusza z kolejną akcją lojalnościową. Sieć chce budować trwałe relacje z konsumentami

W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu Netto rusza akcja lojalnościowa, zatytułowana „Mistrzowska akcja w Netto”. Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. To kolejna akcja, której celem jest budowanie trwałych relacji z klientami.

– Naszym celem jest budowanie trwałych relacji z klientami w oparciu o ich aspiracje i wartości – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego już po raz kolejny organizujemy akcję, dzięki której lojalni klienci Netto mogą w prosty sposób nabyć jakościowe produkty ekskluzywnych marek. Tym razem oferujemy im znakomite naczynia kuchenne najbardziej znanej kulinarnej marki na świecie, które – mamy nadzieję – pozwolą im przełamać kuchenną monotonię oraz poczuć się, jak prawdziwy szef kuchni – dodaje.

Nowy program lojalnościowy wspierać będzie kampania reklamowa „Mistrzowska akcja w Netto”. To kontynuacja historii bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu. Wystąpią oni w spotach reklamowych, a także w serii filmów poradnikowych. Zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, a także pokażą, jak w łatwy i szybki sposób przygotować smaczne dania. Akcja promocyjna będzie wspierana przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD.

To już piąta kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto, której celem jest budowanie długotrwałej relacji z klientami i nagradzanie najbardziej lojalnych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także