Netto rozszerza współpracę na polskim rynku z firmą logistyczną
Dyskontowa sieć Netto Polska oraz firma Frigo Logistics podpisały umowę, która przewiduje kontynuację dotychczasowej współpracy i jednocześnie rozszerzenie jej do pełnej obsługi logistycznej produktów głęboko mrożonych.
Dotychczas Frigo Logistics realizowało dostawy do sklepów Netto z wyłączeniem północno–zachodniej części kraju, która była obsługiwana przez innego operatora. Prace związane z implementacją i rozszerzeniem zakresu obsługi zostały wdrożone w życie 3 grudnia 2018 r., a pierwsze dostawy zostały planowo zrealizowane zgodnie z uzgodnionym harmonogramem dostaw.
- Logistyka w każdej sieci handlowej odgrywa kluczową rolę w zabezpieczeniu właściwej pracy sklepu a co za tym idzie – zaspokojeniu potrzeb zakupowych klientów – komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska. Jak dodaje, ma nadzieję na to, że rozszerzenie współpracy z partnerem pozwoli "jeszcze lepiej dbać o terminowe dostawy mrożonek do wszystkich naszych sklepów" i zarazem "zapewnić właściwe warunki transportu tych wrażliwych produktów, dzięki czemu ich jakość spełni najwyższe wymagania".