20.01.2020/15:59

Niemieckie dyskonty dominują europejski handel. Aldi wychodzi na 2. miejsce, po Grupie Schwarz

Wstępne dane o sprzedaży w 2019 r. ujawniają dość sensacyjną informację. Niemiecka sieć Aldi po raz pierwszy w historii wyprzedziła pod względem sprzedaży zarówno Tesco, jak i Carrefoura. Dyskonter w ubiegłym roku ustąpił pola tylko Grupie Schwarz, właścicielowi sieci Lidl i Kaufland – informuje LZ Retailytics.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Danka 06.02.2020

    Na miejscu dostawców i innych firm współpracujących z Tesco zakonczylabym współpracę już dziś póki można odzyskać zaległe pieniądze.

    Żeby nie było jak z siecią Piotr i Paweł gdzie wierzyciele mogą zgodnie z prawem liczyć na odzyskanie 10% pieniędzy. Jak mają z tym problem mogą się zgodnie z prawem powiesić.

  • erazm 21.01.2020

    Niemcy - obecnie 83,5 mln mieszkancow., niemal jedna piata populacji calej Unii Europejskiej - sila wlasnej konsumpcji detalicznej zawsze znajda sie na czele tak gubiansko ociosanego zestawiena. Porownanie zacznie miec wartosc , gdy zestawimy je dwojako - rynek wlasny ORAZ rynki "podbite" i tu znowu dwojako: w ramach Unii Europejskiej oraz poza Unia. Wowczas olaze sie kto jest najbardziej ekspansyny w handlu europejskim i swiatowym poza wlasnym terytorium.

  • Hedonista 21.01.2020

    Tylko dlaczego rewelacyjny Aldi tak słabo rozwija się w Polsce? W 10 lat 133sklepy i to nie na całym terytorium.. tak silna i dobra marka mogła by zgnieść żenującą biedronkę a z tyloma otwarciami jakie robi tylko traci pozycje. Totalnie niezrozumiała polityka

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.