06.07.2020/12:17

Nowa normalność w handlu. Które formaty zyskają w trakcie koronakryzysu? [WYWIAD]

- Jeżeli cena stanie się jeszcze ważniejsza w rankingu wartości, to będzie to trudne dla małego formatu. Ten format nie wygrywa ceną, ale wygrywa bliskością i wygodą zakupów - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Karolina Zajdel Pawlak, dyrektor zarządzająca w Nielsen Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.