06.07.2020/12:17

Nowa normalność w handlu. Które formaty zyskają w trakcie koronakryzysu? [WYWIAD]

- Jeżeli cena stanie się jeszcze ważniejsza w rankingu wartości, to będzie to trudne dla małego formatu. Ten format nie wygrywa ceną, ale wygrywa bliskością i wygodą zakupów - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Karolina Zajdel Pawlak, dyrektor zarządzająca w Nielsen Polska.

Przedstawicielkę firmy Nielsen zapytaliśmy m.in.:
- Co oznacza "nowa normalność" w handlu?
- Jak wygląda przechodzenie do "nowej normalności" w sklepach, a także w zakresie zachowań konsumenta?
- Jakie kategorie konsumentów można wyróżnić w covidowym świecie?
- Które formaty wyjdą z koronakryzysu wzmocnione, a które wprost przeciwnie?

Odpowiedzi w materiale wideo poniżej.

Zachęcamy także do obejrzenia innego materiału wideo z Karoliną Zajdel-Pawlak, na temat wojny o drugie miejsce na rynku dyskontów, jaka będzie się toczyć pomiędzy Lidlem a Netto po tym, jak druga z tych sieci ogłosiła przejęcie biznesu Tesco w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.