Po lepszy proszek, słodsze słodycze. Polacy wciąż masowo jeżdżą za Odrę na zakupy
Choć w Polsce jak grzyby po deszczu wyrastają nowoczesne centra handlowe, Polacy z pogranicza masowo jeżdżą na zakupy do Niemiec. Jak donosi serwis wp.pl, po trzech dekadach zakupowa turystyka ma się dobrze. Zwłaszcza przed świętami.
Pozostało jeszcze 85% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
23.12.2019
Chyba raczej na odwrót. Niemcy masowo jeżdżą do przygranicznych miejscowości PL po tańsze zakupy. Przykład Kostrzyn , Słubice itd... Ps. Słodycze w DE rzeczywiście są słodsze od tych naszych, są tak słodkie ze aż wykręca jak ktoś jest nie przyzwyczajony :d i jeszcze coś różnorodność produktów w naszych dyskontach jest większa niż w tamtejszych wielu marketach. Tam tylko w hipermarketach jest duża roznorodnosc produktów, natomiast w dyskontach to tam jest 1/3 tego co w naszych, na dodatek tam w dyskontach praktycznie to samo bez względu na dyskontowa sieć, te same produkty te same marki, w tych samych opakowaniach. U Nas, jest znacznie większa różnorodność nawet w dyskontach, głównie za sprawą Bie która ostro narzuciła innym, że im więcej różnorodnych produktów tym więcej klientów. Mamy w PL wojnę dyskontową co jest na pewno korzystne dla klientów. Nie piszę to tak by zachwalać - po prostu stwierdzam fakty - mieszkam tu i tam, na granicy więc mam porównanie.
-
22.12.2019
Schwedt,a nie Shwedt ! Poprawcie to.
1