22.12.2019/16:50

Po lepszy proszek, słodsze słodycze. Polacy wciąż masowo jeżdżą za Odrę na zakupy 

Choć w Polsce jak grzyby po deszczu wyrastają nowoczesne centra handlowe, Polacy z pogranicza masowo jeżdżą na zakupy do Niemiec. Jak donosi serwis wp.pl, po trzech dekadach zakupowa turystyka ma się dobrze. Zwłaszcza przed świętami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ttttt 23.12.2019

    Chyba raczej na odwrót. Niemcy masowo jeżdżą do przygranicznych miejscowości PL po tańsze zakupy. Przykład Kostrzyn , Słubice itd... Ps. Słodycze w DE rzeczywiście są słodsze od tych naszych, są tak słodkie ze aż wykręca jak ktoś jest nie przyzwyczajony :d i jeszcze coś różnorodność produktów w naszych dyskontach jest większa niż w tamtejszych wielu marketach. Tam tylko w hipermarketach jest duża roznorodnosc produktów, natomiast w dyskontach to tam jest 1/3 tego co w naszych, na dodatek tam w dyskontach praktycznie to samo bez względu na dyskontowa sieć, te same produkty te same marki, w tych samych opakowaniach. U Nas, jest znacznie większa różnorodność nawet w dyskontach, głównie za sprawą Bie która ostro narzuciła innym, że im więcej różnorodnych produktów tym więcej klientów. Mamy w PL wojnę dyskontową co jest na pewno korzystne dla klientów. Nie piszę to tak by zachwalać - po prostu stwierdzam fakty - mieszkam tu i tam, na granicy więc mam porównanie.

  • Max46 22.12.2019

    Schwedt,a nie Shwedt ! Poprawcie to.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.