28.09.2020/13:37

Prezes firmy Olewnik: Zmieniamy logo i ofertę. Optymalizujemy procesy produkcyjne

Grupa Olewnik zmienia logo, opakowania i mocno dywersyfikuje swoją ofertę. Producent przygotował produkty dla tych konsumentów, którzy ograniczają jedzenie mięsa. Firma stawia jednocześnie na produkcję w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Aktualnie Olewnik ma w ofercie produkty mięsne, mięsno-roślinne i roślinne. Związana z poszerzeniem asortymentu zmiana logo, ma akcentować spójność marki z potrzebami dzisiejszych konsumentów. Zmianie logo i opakowań towarzyszy przekaz „Jedzenie ma znaczenie”.

Pierwsze produkty roślinne marka wprowadziła rok temu, z okazji 30-lecia firmy. Była to soczewica zapiekana z warzywami i zapiekana kasza jaglana. – 2019 rok był czasem opracowywania nowej strategii, która powstała z myślą o ludziach, którzy chcą żyć zdrowo i bilansować spożycie mięsa – mówi Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Grupy, odpowiadająca za repozycjonowanie marki.

Zespoły Grupy dostarczają konsumentom produkty w myśl zasady: Od pola do stołu. Produkty roślinne będą powstawały na bazie uprawianych przez rodzinę Olewników warzyw i zbóż. – Mamy świadomość, że współczesny konsument szuka produktów, które powstają z szacunku do ziemi i tradycji, dlatego nasze gospodarstwo traktujemy jako ,,warsztat smaku”, dostarczając współczesnemu odbiorcy w pełni jakościowy, ale i unikalny produkt – zanzacza Olewnik-Mikołajewska.

– Strategia organizacji to także świadoma i przemyślana optymalizacja procesów produkcyjnych. Jak podkreśla Anna Olewnik-Mikołajewska, Grupa cały czas pracuje także nad jakością produktów mięsnych, skupiając się w każdym projekcie na dużym udziale mięsa w produktach i czystości receptur eliminując z produktów, zarówno cukier, jak i sól. W ciągu 3 lat chce zmniejszyć udział tych substancji o 20 proc.

Grupa Olewnik ma ponad 30 letnią historię jako producent polskich wędlin i mięs. Od 2019 roku wprowadza na rynek produkty roślinne zgodnie z ideą zero waste.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także