25.03.2021 / 13:35
StoryEditor

Przedświąteczne wsparcie Makro dla gastronomii

Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista (Makro)
Makro Polska już od ponad roku konsekwentnie wspiera restauratorów w ich walce o przetrwanie w pandemii Covid-19. W okresie poprzedzającym Wielkanoc promuje zamawianie przysmaków z restauracji z dostawą prosto na świąteczny stół.

 Zbliżająca się Wielkanoc to kolejny, trzeci już okres świąt, który spędzimy w warunkach daleko idących obostrzeń, w tym lockdownu sektora gastronomii. Makro Polska już od wiosny 2020 r. proponuje lokalom różne formy wsparcia i promocji, pomagając w ten sposób w utrzymaniu się na rynku. Ruszyła kolejna, wielkanocna odsłona tej akcji.
 
Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista. Na stronie www.makro.pl/zamawiaj-z-dostawa oraz www.polskieskarby.pl dostępne są już adresy ponad 500 lokali, specjalizujących się w ofercie kuchni polskiej, które przygotowały specjalne wielkanocne menu. Co trzeba zrobić? To proste: wejść na stronę, zapoznać się z ofertą, złożyć zamówienie i odebrać tuż przed świętami, pomagając w ten sposób ulubionej restauracji oraz wzbogacając kulinarnie świąteczne spotkanie przy stole.
 
Ci spośród klientów Makro, którzy wolą bezpośrednie zakupy, mogą zaopatrzyć się w przysmaki od lokalnych szefów kuchni w wybranych halach. Podobnie, jak przed Bożym Narodzeniem sieć zaprosiła restauratorów do prezentacji i sprzedaży ich oferty. Stoiska restauracji znajdą się za strefą kas w halach Makro.

16. kwiecień 2024 17:44