25.03.2021 / 13:35
StoryEditor

Przedświąteczne wsparcie Makro dla gastronomii

Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista (Makro)
Makro Polska już od ponad roku konsekwentnie wspiera restauratorów w ich walce o przetrwanie w pandemii Covid-19. W okresie poprzedzającym Wielkanoc promuje zamawianie przysmaków z restauracji z dostawą prosto na świąteczny stół.

 Zbliżająca się Wielkanoc to kolejny, trzeci już okres świąt, który spędzimy w warunkach daleko idących obostrzeń, w tym lockdownu sektora gastronomii. Makro Polska już od wiosny 2020 r. proponuje lokalom różne formy wsparcia i promocji, pomagając w ten sposób w utrzymaniu się na rynku. Ruszyła kolejna, wielkanocna odsłona tej akcji.
 
Sukces organizowanej w ubiegłym roku, świetnie przyjętej przez restauratorów i klientów kampanii „Zamów na świąteczny stół” sprawił, że jej kontynuacja stała się oczywista. Na stronie www.makro.pl/zamawiaj-z-dostawa oraz www.polskieskarby.pl dostępne są już adresy ponad 500 lokali, specjalizujących się w ofercie kuchni polskiej, które przygotowały specjalne wielkanocne menu. Co trzeba zrobić? To proste: wejść na stronę, zapoznać się z ofertą, złożyć zamówienie i odebrać tuż przed świętami, pomagając w ten sposób ulubionej restauracji oraz wzbogacając kulinarnie świąteczne spotkanie przy stole.
 
Ci spośród klientów Makro, którzy wolą bezpośrednie zakupy, mogą zaopatrzyć się w przysmaki od lokalnych szefów kuchni w wybranych halach. Podobnie, jak przed Bożym Narodzeniem sieć zaprosiła restauratorów do prezentacji i sprzedaży ich oferty. Stoiska restauracji znajdą się za strefą kas w halach Makro.

08.05.2025 / 12:23
StoryEditor
Transakcje Blikiem za prawie miliard złotych. Operator pokazał wyniki po pierwszym kwartale
Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, i Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025 roku użytkownicy Blika zrealizowali łącznie 665 mln transakcji, co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku rocznym. Wartość operacji sięgnęła niemal miliarda złotych.

Najwięcej, bo aż 325,5 mln razy, płacono Blikiem za zakupy online (wzrost 23 proc.). Ich wartość wyniosła 49,5 mld zł, rosnąc o 31 proc. względem analogicznego okresu w zeszłym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 18:49
StoryEditor
Carrefour sygnalizuje w Polsce odwrócenie trendu w przypadku sprzedaży. Jak to się udało? Czy sieć nadal zamyka sklepy na naszym rynku?
Na zdj. sklep sieci Carrefour w Hiszpanii (fot. nito/Shutterstock)

Na koniec pierwszego kwartału 2025 r. działało w Polsce 777 sklepów pod szyldem Carrefoura. Dla porównania, rok 2024 firma zakończyła z 783 sklepami w Polsce, a jeszcze kilka lat temu było ich niemal tysiąc. Zmniejszeniu liczby sklepów towarzyszył spadek sprzedaży.

Analizując wyniki Carrefoura w Polsce za pierwszy kwartał 2025 r. warto zwrócić uwagę na bazę porównawczą. Rok temu Wielkanoc przypadła na 31 marca i 1 kwietnia, a więc zakupy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:01