03.04.2017/09:55

Purella Food: Superfoods to nie chwilowa moda

Z Arturem Gajewskim, dyrektorem sprzedaży i marketingu w Purella Food rozmawiamy o rynku tzw. zdrowej żywności w Polsce i na świecie, planach firmy i nowych trendach konsumenckich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • aleksandrace 14.08.2017

    Wprowadzanie na rynek zdrowych produktów oraz zamienników niezdrowych przekąsek jest bardzo dobrą ideą. Może właśnie w ten sposób więcej ludzi zadba o swoje zdrowie. Ja sama zakochałam się w nasionach chia http://marketbio.pl/category/nasiona-chia-szalwia-hiszpanska-nasionka-szalwii-hiszpanskiej i spożywam je dodane do smoothie i koktajli z mlekiem sojowym.

  • aleksandrace 14.08.2017

    Wprowadzanie na rynek zdrowych produktów oraz zamienników niezdrowych przekąsek jest bardzo dobrą ideą. Może właśnie w ten sposób więcej ludzi zadba o swoje zdrowie. Ja sama zakochałam się w nasionach chia http://marketbio.pl/category/nasiona-chia-szalwia-hiszpanska-nasionka-szalwii-hiszpanskiej i spożywam je dodane do smoothie i koktajli z mlekiem sojowym.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.