22.05.2014/09:25

QAFP - promocja polskiej wieprzowiny

Kampania promująca certyfikat potrwa trzy lata, do lutego 2017.

Trwa program promujący na polskim rynku wędliny oraz kulinarne mięso wieprzowe certyfikowane znakiem QAFP (Quality Assurance for Food Products, czyli System Gwarantowanej Jakości Żywności). Potrwa 3 lata a w jego trakcie odbywać się będą warsztaty kulinarne, konkursy, prowadzone będą również działania reklamowe, w ramach których kampania obecna będzie na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i internecie. QAFP to certyfikat najwyższej jakości mięsa i wędlin wieprzowych, zapewniający klientom doskonałe walory smakowe. Dotychczas wydano ich około 40, docelowo ma ich być kilkaset. Wartość kampanii to niemal 3 mln euro, finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego i Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.