02.01.2021/19:27

Robert Lewandowski twarzą marki 4F. Do sklepów trafi nowa kolekcja odzieży

Robert Lewandowski został twarzą nowej kolekcji 4F. Kapitan Reprezentacji Polski w piłce nożnej, napastnik Bayernu Monachium, a zarazem jeden z najsłynniejszych piłkarzy świata pochwalił się współpracą w mediach społecznościowych.

Współpraca 4F z Robertem Lewandowskim dopiero się rozpoczyna. Na razie niewiele wiadomo o nowej kolekcji. W firmie reklamowym piłkarz występuje w bluzie z logiem 4F. Zarówno marka jak i piłkarz zachęcają do subskrypcji newslettera, aby poznać nadchodzącą kolekcję sygnowaną przez piłkarza.

 

Wcześniej Robert Lewandowski promował m.in. kawę sygnowaną logiem RL9 oraz napój energetyczny, którego receptura została opracowana razem z OSHEE. Wszystkie te produkty były dostępne w polskich sieciach handlowych.

4F to marka spółki OTCF, która ma w swoim portfolio również marki 4F Junior oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces. Na koniec grudnia 2019 roku firma posiadała 55 sklepy depozytowe (rozliczane na podstawie prowizji od sprzedaży), 160 sklepów własnych, 3 sklepy multibrandowe i 169 stoisk (rozliczanych na podstawie prowizji od sprzedaży). Na koniec 2019 roku łączna powierzchnia handlowa wszystkich punktów sprzedaży wyniosła 66,4 tys. mkw.

W sprawozdaniu finansowym na 2019 rok spółka właściciel 4F przedstawił cele na 2020 rok. Była to  sukcesywna ekspansja zagraniczna na nowych rynkach przy zastosowaniu optymalnych rozwiązań dopasowanych do lokalnych uwarunkowań, wzrost sprzedaży o około 20 proc. rok do roku, przy utrzymaniu marży na poziomie 2019 roku, aktywna promocja marketingowa w czasie Igrzysk Olimpijskich w Tokio (Igrzyska nie odbyły się z powodu pandemii COVID-19), rozwój sieci sprzedaży hurtowej i detalicznej marki Under Armour, dalszy rozwój submarki 4F Junior, adresowanej do dzieci najmłodszych, zakończenie procesu sprzedaży sieci sklepów 4Faces, umacnianie kanału sprzedaży internetowej i zakończenie prac w obszarze IT i wdrożenia systemu ERP.

Pandemia koronawirusa z pewnością pokrzyżowała realizację ambitnych planów spółki, bo w kwietniu 2020 r. w rozmowie z "Wprost" Igor Klaja, prezes OTCF mówił: – Płacimy w ratach. Po raz pierwszy od kilku lat nie płacimy faktur w całości, tylko zastanawiamy się, jak pieniądze rozdzielić między wszystkich. Sytuacja jest dramatyczna.

Firma walczy o rozpoznawalność. Choć nie powiodły się plany sponsoringu polskich olimpijczyków,  od sezonu 2021/2022 marka 4F jest partnerem technicznym Energa Basket Ligi.

Teraz, kiedy obowiązuje kolejny lockdown w handlu, 4F podaje, że działa 140 punktów sprzedaży marki. Przypomnijmy, że do 18 stycznia obowiązują obostrzenia w galeriach handlowych, gdzie ulokowana jest spora część sklepów spółki. Zamknięta jest część sklepów znajdujących się w centrach handlowych o powierzchni pow. 2000 mkw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także