02.02.2017/12:32

Sieć Netto rozszerza ofertę Półki Zdrowia

Sieć Netto mocno rozwija asortyment, który pomaga odżywiać się zdrowo i zgodnie ze wskazaniami dietetyków. Wybrane kategorie pogrupowano według potrzeb konsumentów. Nowa, rozbudowana oferta komunikowana jest w ramach kampanii, obejmującej spoty telewizyjne, radiowe oraz publikacje w prasie i internecie.

Od nowego roku rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. - To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy dbają o swoje zdrowie, eliminują z diety cukier, gluten czy też rozmaite alergeny - tłumaczy sieć w komunikacie. Dla wygody klientów Netto wszystkie produkty, a jest ich ponad 140, zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.

- Na bieżąco będziemy uzupełniać naszą Półkę Zdrowia o produkty, których nasi klienci poszukują, a niełatwo je kupić - mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – I tak, można u nas obecnie zaopatrzyć się m.in. w młody jęczmień, spirulinę BIO, sok z acai, czy ekologiczny mus kokosowy. Oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich, dla których zdrowe odżywianie to podstawa codziennej diety, a także dla alergików, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu oraz laktozy.

Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór”, w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi, przepisy na zdrowe i smaczne posiłki oraz informacje o konkursie „E-book pełen zdrowia”. Katalog dostępny jest bezpłatnie w sklepach sieci.

Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radio, w prasie, internecie oraz na billboardach.

Sieć dyskontów Netto wywodzi się z Danii i ma w Polsce ponad 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne. Zatrudnia ponad 5 tys. osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.