28.04.2020/10:23

Sieci handlowe muszą poprawić usługę Click&Collect. Od tego zależy jej przyszły sukces

Pandemia koronawirusa wywołała niemałą rewolucję w handlu – obecnie każdy z największych graczy z branży FMCG oferuje swoim klientom jakiś rodzaj zakupów typu Click&Collect. Podyktowane jest to oczywiście względami bezpieczeństwa, a do tego szybkością i komfortem takiej formy robienia zakupów – komentuje Mikołaj Pawlak, Expert Digital Transformation  i dodaje, że nad szybkością i komfortem firmy muszą jeszcze popracować.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.