Sieci handlowe przekładają wajchę z niskiej ceny na jakość
Polski rynek detaliczny wchodzi w nową fazę rozwoju – do niedawna najważniejsze były niskie ceny, teraz liczy się jakość, świeżość, bogata oferta i pozytywne doświadczenia zakupowe. Zmiana związana jest z bogaceniem się i rosnącą świadomością polskich konsumentów. Nowa sytuacja oznacza duże zmiany w strategiach sprzedaży i marketingu sieci handlowych. Można powiedzieć, że rok 2018, upłynie w handlu pod znakiem jakości i świeżości.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
16.12.2018
Zbyszku a co Cie łączy z Jantar (jantar.pl) ?
-
30.04.2018
Dla mnie kasy samoobsługowe w sklepach to niezwykła wygoda, w zasadzie korzystam tylko z nich. Producenci oprogramowania, tacy jak Jantar (jantar.pl), też stale pracują nad ulepszeniem tego rozwiązania, co świadczy o tym, że automatyzacja jest przyszłością handlu.
6