19.05.2023 / 09:11
StoryEditor

Ślepi na LGBT+. Sieci handlowe i producenci boją się mówić w Polsce o wspieraniu mniejszości [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Potencjał zakupowy konsumentów LGBT+ jest niedoceniany (fot. Shutterstock)
W Polsce nie ma klimatu na komunikowanie tolerancji wobec mniejszości seksualnych. Część firm integruje się ze środowiskiem przez jeden dzień w roku, a na duże kampanie reklamowe tego typu decydują się naprawdę nieliczni. Pytanie ile można stracić, a ile zyskać, uwzględniając osoby LGBT+ w biznesowej strategii?

W mediach społecznościowych i na stronach internetowych niektórych firm tęczowo zrobiło się 17 maja, kiedy obchodzony jest Międzynarodowy Dzień przeciw Homofobii, Transfobii i B...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2024 05:29