14.04.2021 / 09:10
StoryEditor

Sokoliki Foodbolówki od Sokołowa docenione przez konsumentów

Paróweczki Sokoliki zdobyły uznanie klientów i otrzymały złoty medal w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Wyróżniono je w kategorii: Parówki.

Sokoliki Foodbolówki to 22 pyszne paróweczki przypominające piłki i symbolizujące dwie rywalizujące drużyny. Wyróżniają się wysoką mięsnością i delikatnym smakiem. Nie mają konserwantów, glutenu i laktozy. Są idealnym uzupełnieniem codziennej diety dzieci w wartościowe białko. Jest to nie tylko pyszny i odżywczy posiłek, ale również wspaniała zabawa dla dzieci i miłośników sportu.

- Wiadomości Handlowe, to fachowe czasopismo w którym można znaleźć najbardziej aktualne informacje o gospodarce, branży spożywczej, a także ciekawe wyniki badań na temat rynku i trendów konsumenckich. Od wielu lat korzystam w swojej pracy z materiałów publikowanych przez to pismo. Trudno znaleźć na rynku bardziej profesjonalny i ekspercki periodyk. „Wiadomości Handlowe” to także znakomicie przygotowywane i prowadzone przez zespół prawdziwych ekspertów konkursy. Sokołów uczestniczy w nich regularnie i co roku zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia. W tym roku złoty medal w kategorii Parówki otrzymały Sokoliki Foodbolówki - mówi Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu i zarządzania marką, Sokołów

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

20. kwiecień 2024 01:44