Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

06.02.2020 / 10:09
StoryEditor

Stock nie zgadza się na podatek od małpek. Rozważa podjęcie kroków prawnych

()
Stock Spirits Group w swoim stanowisku z szóstego lutego podsumował swoją działalność na europejskich rynkach od pierwszego października 2019 roku. Producent i dystrybutor alkoholi zwrócił uwagę na zaproponowany w Polsce podatek od sprzedaży alkoholu w małych butelkach. Będzie rozważał podjęcie kroków prawnych przewidzianych w unijnej legislacji.

„Monitorujemy zaproponowany ostatnio dodatkowy podatek od opakowań małoformatowych (poniżej 300 ml) alkoholu w Polsce, którego pierwsze czytanie ma się niebawem odbyć w polskim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 08:07
StoryEditor
Duża sieć dyskontów spożywczych zapowiada inwestycję, która pozwoli jej przyspieszyć rozwój w Polsce i otworzyć 1000 sklepów

Sieć Aldi chce otworzyć w Polsce w perspektywie kolejnych 15 lat ponad 1000 sklepów, które będą obsługiwane przez sześć nowoczesnych centrów logistycznych. Firma konsekwentnie realizuje zapowiedzianą strategię, właśnie zapowiedział inwestycję, która ma pomóc w osiągnięciu założonych celów.

W 2023 r. sieć dyskontów Aldi zapowiedziała, że do 2028 roku chce mieć w Polsce 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Tak rozwiniętą sieć sklepów ma obsługiwać sześć c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 07:00
StoryEditor
Wojna cenowo-promocyjna wróciła do sklepów! Rynkiem zatrząsł potężny wzrost promocji, tym razem to nie tylko dyskonty
Sklep sieci Biedronka w Warszawie (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Ubiegły rok był koncertem promocyjnym Biedronki i Lidla, w tym roku do chóru dołączyły także inne formaty sklepów, w tym hipermarkety i sklepy convenience. Doskonale pokazują to liczby, w I kw. 2025 r. sieci handlowe wypuściły na rynek o wysokie kilkanaście proc. więcej gazetek z promocjami niż rok wcześniej. Dla porównania, w analogicznym okresie 2024 r. opublikowały ich o 8,1 proc. mniej niż na początku 2023 roku. Tym razem na ostry ostrzał promocyjny dyskontów postanowiły odpowiedzieć.

Eksperci z Hiper-Com Poland, Grupy Blix i UCE Research przeanalizowali ponad 3,8 tys. gazetek promocyjnych o łącznej ilości przeszło 84 tys. stron, wydanych w I kwartale 2025 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 06:06