22.12.2016 / 12:22
StoryEditor

Tomasz Walkowiak, Intermarche: Rok 2016 był bardzo trudny dla marek własnych (wideo)

Tomasz Walkowiak, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kończy się rok, który był bardzo trudny dla rynku marek własnych i w czasie którego wiele sieci handlowych oraz producentów zostało zmuszonych do zmiany swojej polityki dotyczącej produktów private label - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche.

Jak zauważa Walkowiak, udziały marki własnej w całkowitej sprzedaży w Polsce spadły w 2016 r. mniej więcej o 2 p.p. W przypadku samej sieci Intermarche, spadek był mniejszy i wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2025 / 16:29
StoryEditor
Biedronka i Żabka wygrały Black Friday. Zakupy spożywcze górą!
(fot. Shutterstock)

Black Friday i Black Week ponownie przyciągnęły uwagę Polaków, którzy według danych Revolut kupowali częściej i wydawali więcej niż rok wcześniej. Rosły zarówno wydatki w sklepach stacjonarnych, jak i online, a podium najpopularniejszych marek zaskoczyło znaczącymi przetasowaniami. Kto zyskał najwięcej, a kto stracił w tegorocznym wyścigu o portfele konsumentów?

Jak wynika z analizy Revolut, polscy klienci nie tylko chętniej uczestniczyli w Black Friday i Black Week, ale również zostawili w sklepach i internecie więcej pieniędzy. W kate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 21:44
StoryEditor
Czy Dino łamie prawo pracy? Pracownicy sieci bez świadczeń socjalnych
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Pracownicy sieci Dino, jednej z największych sieci handlowych w Polsce mogą być pozbawieni świadczeń, do których – zgodnie z prawem – powinni mieć dostęp. OPZZ Konfederacja Pracy alarmuje, że Dino Polska nie wypłaca żadnych świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS), mimo że zatrudnia dziesiątki tysięcy osób. Związek wystosował do Zarządu pisemną prośbę o pilne spotkanie i wyjaśnienia, wskazując, że brak ZFŚS stoi w sprzeczności z ustawowymi obowiązkami pracodawcy.

Brak świadczeń socjalnych w Dino? OPZZ żąda wyjaśnień i pilnego spotkania

OPZZ Konfederacja Pracy – działająca m.in. w Kauflandzie, Biedronce, Dino, ALDI i Rossmannie – p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. grudzień 2025 15:53