10.09.2020/10:30

Tylko co piąta galeria handlowa wykorzystuje geofencing do komunikacji z klientami

Analiza rynku wykazała, że nie wszystkie centra handlowe znają możliwości geofencingu. Dla niektórych jest on mało istotny, a część nie wyobraża sobie bez tego nowoczesnego handlu. Według szacunków firmy technologicznej Proxi.cloud, tylko nieco ponad 20 proc. obiektów prowadzi z klientami komunikację w oparciu o kontekst lokalizacji – informuje agencja MondayNews. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

Więcej na temat:

1 komentarz

  • klient unikający galerii 10.09.2020

    Galeria w Poznaniu przy dworcu tydzień temu - wchodzę od strony dworca i pierwsze co mi się rzuca w oczy, to tłum za drzwiami obrotowymi obok księgarni. Co niektórzy bez masek na twarzy. Nie czuję się bezpiecznie w miejscu, gdzie klientom paradującym się bez masek nie zwraca się żadnej uwagi. Całe szczęście, że niektóre sklepy poszły po rozum do głowy i pozwalają zrobić zakupy z dostawą do domu, kurierem albo do paczkomatu. Przynajmniej oszczędzę sobie podobnych widoków, a wolę chronić swoje zdrowie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także