Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

28.10.2016 / 14:18
StoryEditor

Wino wyparło wódkę i piwo. Przynajmniej wśród Millenialsów

Millenialsi najczęściej decydują się na wina chilijskie, portugalskie i południowoafrykańskie (fot. pixabay)
Millenialsi spożywają najwięcej alkoholu spośród wszystkich generacji. Z badania przeprowadzonego przez amerykańską organizację Wine Market Council wynika, że ich ulubionym trunkiem nie jest wódka ani piwo, lecz wino. Podobnie prezentują się tendencje sprzedażowe na polskim rynku.

Kultura spożywania alkoholu według osób urodzonych w latach 80. i 90.? Lampka chilijskiego wina oraz zdjęcie na Instagrama z hasztagiem #winelover. Takie wnioski płyną z badan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Polacy dostali Oskara za wódkę i pokonali Francuzów. Światowy sukces polskiej destylarni w San Francisco
Na zdjęciu: Sebastian Wojtalak (wyższy blondyn) i Paweł Patrzałek, założyciele destylarni Sedina w Szczecinie

Szczecińska trzykrotnie filtrowana wódka Sedina, produkowana lokalnie na Pomorzu Zachodnim, zdobyła złoty medal w prestiżowym konkursie "2025 San Francisco World Spirits Competition". Sukces butikowej szczecińskiej destylarnia Sediny to dowód na to, że świat docenia polskie rzemiosło i jakość.

Konkurs "2025 San Francisco World Spirits Competition", to najważniejsze i najbardziej cenione wydarzenie branży spirytusowej na świecie – powszechnie uznawane za odpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:32
StoryEditor
Siostry Grene wchodzą do Polski. Mikkel Grene, CEO sieci Søstrene Grene ujawnia szczegóły tej operacji [TYLKO U NAS]
Mikkel Grene, CEO i współwłaściciel Søstrene Grene, mówi, że cała uwaga sieci jeśli chodzi o ekspansję w Europie Wschodniej, skupia się obecnie na Polsce (fot. PR/Søstrene Grene)

Działająca w 17 krajach Europy duńska sieć Søstrene Grene, oferująca artykuły do domu, w tym meble oraz artykuły hobbystyczne, ma zamiar pojawić się w Polsce. Mikkel Grene, CEO i współwłaściciel Søstrene Grene zdradził portalowi widomoscihandlowe.pl więcej szczegółów związanych z debiutem firmy na naszym rynku. Wiemy, w jakich lokalizacjach pojawią się pierwsze sklepy sieci oraz jaki będą miały metraż.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kiedy sieć Søstrene Grene otworzy sklepy stacjonarne i sklep internetowy w Polsce?
  • Jakich lokalizacji w Polsce szuka sieć Søstrene Grene?...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 02:05