28.10.2020/15:11

Właściciel Reserved zmienił strukturę zarządzania podczas pandemii. Firma stawia na technologię

LPP podczas pandemii COVID-19 zmieniła się z firmy prowadzącej działalność online i offline w spółkę omnichannelową. Zamknięcie sklepów odzieżowych podczas pierwszej fali koronawirusa wymusiło na właścicielu marek Reserved, Mohito, Sinsay, House i Cropp przyspieszenie wdrażania już rozpoczętych projektów technologicznych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Badoch 04.11.2020

    Zarządzanie tą firmą robi wrażenie.

  • Bartosz 31.10.2020

    Podoba mi się jak ta firma jest prowadzona zwłaszcza w trudnym okresie.

  • gold 31.10.2020

    Z takimi posunięciami śmiało mogą niedługo konkurować jak równy z równym z najlepszymi na rynku.

  • miłosz 29.10.2020

    No i to jest prawidłowa ścieżką, którą powinni podążać. Idąc tą drogą mogą osiągnąć wiele.

  • preso 29.10.2020

    Dostosowanie się do nowych warunków, tak powinna być zarządzana firma.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także