19.10.2017/08:18

Wroclavia oficjalnie otwarta. To nowa przestrzeń handlu na Dolnym Śląsku

18 października oficjalnie wystartowało nowe centrum handlowe we Wrocławiu. Inwestycja pochłonęła 240 mln euro.

Wroclavia posiada 64 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której działa ponad 180 sklepów, a także restauracje i kawiarnie. Oprócz tego na klientów czeka 20-salowe kino Cinema City i zielone tarasy o powierzchni 4 tys. mkw.

Wśród sklepów otwartych we Wroclavii znajdują się: Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, Estée Lauder, LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp), Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius), Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. 

W obiekcie swój market w segmencie premium uruchomił Carrefour. Swój debiut w Polsce miała również marka restauracyjna Blue Frog. 

Budowa centrum ruszyła w kwietniu 2015 roku. Oprócz części handlowej znajduje się w nim dworzec autobusowy. Za projekt architektoniczny odpowiada IMB Asymetria, a wnętrza to dzieło paryskiej pracowni Saguez&Partners.

Właścicielem Wroclavii jest firma Unibail-Rodamco.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.