28.07.2021 / 16:08
StoryEditor

Zmienia się podejście Polaków do podrabianych towarów

Na zdj. podrabiane torebki (fot. LR-PHOTO / Shutterstock)
13,5 proc. Polaków woli kupić podrobiony towar niż używany, oryginalny wyrób. Odwrotny wybór preferuje niemal trzy razy więcej naszych rodaków (38,1 proc.), natomiast blisko co piąty Polak (18,3 proc.) preferuje nabycie tańszego, nieoryginalnego artykułu, ale nowego – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez UCE Research.

To samo badanie pokazało, że nieznacznie mniejsza grupa respondentów nie chce ani kopii, ani markowej rzeczy z drugiej ręki. Na produkty sfałszowane, kosztem używanego auten...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Firma Nova Post z rynku logistyki ostatniej mili buduje dla e-commerce most pomiędzy Ukrainą i Unią Europejską. Szansa także dla polskich firm

Ukraińska firma logistyczna Nova Post uruchomiła w Warszawie centrum realizacji zamówień i własny magazyn celny. Zapewnia obsługę dostaw ostatniej mili, zarówno dla firm ukraińskich, które wysyłają przesyłki w obrębie Europy, jak i dla podmiotów europejskich dostarczających zamówienia do Ukrainy.

Ukraiński gigant logistyczny Nova Post uruchomił w Warszawie centrum dystrybucyjne, oferując firmom handlującym online magazynowanie towarów, kompletowanie zamówień oraz wszelk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 12:34
StoryEditor
W Nowym Jorku powstanie... miejska sieć tanich sklepów spożywczych. Obietnica lidera wyścigu o fotel burmistrza
Zohran Mamdani, kandydat na burmistrza Nowego Jorku (fot. lev radin/Shutterstock)

33-letni Zohran Mamdani niespodziewanie został kandydatem Partii Demokratycznej na burmistrza Nowego Jorku, po tym jak zwyciężył 24 czerwca w prawyborach. Młody polityk to faworyt do objęcia wspomnianego stanowiska po wyborach, które odbędą się w listopadzie. Mamdani identyfikuje się jako demokratyczny socjalista, a wśród jego odważnych pomysłów na zmiany w mieście są takie, które zainteresują przedstawicieli branży handlowej.

Jedną z obietnic wyborczych Zohrana Mamdaniego jest utworzenie sieci sklepów spożywczych, która należeć będzie do miasta. Polityk uzasadnia, że ceny żywności "wymykają się spod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 06:30