17.01.2020 / 20:40
StoryEditor

Maksymilian Braniecki w zarządzie Lidl Stiftung & Co. KG

Maksymilian Braniecki, członkiem zarządu Lidl Stiftung & Co. KG (LIdl Polska)
Maksymilian Braniecki  dotychczasowy prezes zarządu Lidl Polska dołączył do zarządu Lidl Stiftung & Co. KG. Już od stycznia 2020 r. odpowiada za sklepy Lidla w siedmiu państwach – w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, Rumunii i Bułgarii.

- Serdecznie dziękuję każdemu z pracowników Lidl Polska za codzienny wysiłek i zaangażowanie w pracę, które przekładają się na sukces naszej firmy. Cieszę się, że będę reprezent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: dyskonty a inne formaty, Søstrene Grene, Myprice i Moja Cena, Eurocash, Dino, Saturn
Najważniejsze wiadomości z branży handlu (fot. Shutterstock/materiały prasowe/ materiały własne)

Mijający tydzień przyniósł wiele wydarzeń w branży handlu. Niektóre nie były optymistyczne, jak np. spadek zysków sieci dyskontów i supermarketów, zamknięcia hurtowni Makro w Polsce czy zniknięcie Saturna z rynku. Natomiast było też wiele pozytywnych informacji. Do naszego kraju wchodzi duńska sieć handlowa Søstrene Grene, Eurocash poprawia wyniki zakupowe, a nastroje konsumentów wydają się być coraz lepsze. Do tego kiedy wszyscy szykują się na wakacje, robi to też Biedronka.

1. Armagedon w handlu! Zyski sieci dyskontów i supermarketów zmalały o połowę. Spadły też przychody ze sprzedaży [ANALIZA]

Nawet sieci dyskontów i supermarketów odczuły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Popularna sieć elektromarketów powoli znika z rynku. To może oznaczać koniec tej marki?

Klienci elektromarketów Saturn w Niemczech mogli zauważyć, że sklepy tej sieci stopniowo znikają z handlowego krajobrazu. To część szerszej strategii firmy Ceconomy, właściciela zarówno Media Marktu, jak i Saturna, mającej na celu „ściślejsze powiązanie” obu marek. Lokalizacje systematycznie przejmują sklepy działające pod czerwonym logo.

W Polsce elektromarketów Saturn nie ma już od dobrych kilku lata, zastąpiły je sklepy Media Markt. Podobne zmiany nastąpiły w ostatnim czasie także w Austrii, Belgii, Holandii i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 04:39