12.04.2013 / 00:12
StoryEditor

KONKURS Miss Handlu 2014. Polskie ekspedientki najpiękniejsze na świecie

()
Trwa konkurs MISS HANDLU, organizowany przez redakcję „Wiadomości Handlowych”. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i przypominamy, że przyjmujemy je tylko do końca 2013 roku.

Jak wziąć udział?
Wypełnij krótką ankietę umieszczoną na stronie „Wiadomości Handlowych”. Prześlij swoje zdjęcia zrobione w miejscu pracy (nie oczekujemy zdjęć w kostiumach k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 16:47
StoryEditor
Klienci coraz bardziej niecierpliwi. Czego oczekują od e-commerce?
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.) (fot. Thomas Lefebvre/Unsplash)
Klienci e-commerce oczekują coraz szybszej odpowiedzi marek na ewentualne pytania – nawet w ciągu godziny (25 proc.), częściej jednak jest w stanie poczekać dłużej, do 3h (50 proc.). To pokazuje, że polscy konsumenci są często bardziej cierpliwy niż globalni, którzy dopuszczają zwykle oczekiwanie od 5 do 30 minut w zależności od kanału komunikacji.

Z raportu Tide Software "Skuteczna komunikacja z klientem" wynika, że średnio 150 klientów może dzwonić do jednego działu w ciągu 1h. Najczęstsze problemy klientów podczas konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.11.2023 / 10:00
StoryEditor
TOP10 tygodnia: handlowa niedziela za Wigilię, Media Markt, Carrefour, Kaufland, Aldi, Dr. Oetker, FoodWell, drogerie DM
Najważniejsze informacje tygodnia (Shutterstock, wiadomoscihandlowe.pl, materiały prasowe)
Czy sieć Media Markt zmieni właściciela, jak na propozycję zastępczej niedzieli handlowej reagują handlowcy, jakich przywilejów oczekują pracownicy Carrefoura i ile zapłaci Kaufland za wprowadzanie konsumentów w błąd? Na te pytania odpowiadamy w przeglądzie najważniejszych informacji z mijającego tygodnia.

1. JD.com chce przejąć sieć Media Markt. Transakcja może wstrząsnąć europejskim rynkiem elektroniki użytkowej

Według nieoficjalnych informacji chiński gigant e-commerc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:19