04.09.2020 / 11:33
StoryEditor

Stokrotka będzie rozwijać sklep internetowy. Firma zapowiada uruchomienie usługi dostaw do domu klientów

Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu spółki Stokrotka zapowiedział podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego, że dystrybutor będzie rozwijać sprzedaż internetową żywności, a już wkrótce uruchomi dostawy zamówionych produktów do domów klientów.

- Uruchamiając w marcu br. nasz sklep internetowy oferowaliśmy 600 podstawowych produktów, nasze usługi nie były doskonałe, ale w czasie pandemii to wystarczało, klienci oczeki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 08:59
StoryEditor
Arūnas Zimnickas, prezes sieci Stokrotka: Będziemy inwestować w nowe sklepy, marki własne i akcje lojalnościowe
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka (fot. mat. pras.)
W ostatnich latach handel mierzył się z wieloma trudnymi i niestabilnymi okolicznościami. Nauczyły nas one jednak szybkiego dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji. W 2024 roku będziemy korzystać ze sprawnie działających procesów decyzyjnych i operacyjnych, reagując na uwarunkowania wynikające w znacznej mierze z sytuacji ekonomicznej konsumentów – zapowiada Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka.

Szef Stokrotki podkreśla, że od dłuższego czasu widać wyraźną zmianę potrzeb i zachowań klientów w czasie zakupów. – Rosnące znaczenie promocji sprawia, że podobnie jak w tym ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.11.2023 / 09:01
StoryEditor
Glovo ma już 6 milionów użytkowników w Polsce. Chce rozwijać się poza gastronomią
Glovo (fot. Glovo)
W Polsce z aplikacji Glovo korzysta ok. 6 mln użytkowników, którzy mogą wybierać sponad 15 tys. punktów. Przedstawiciele firmy podkreślają, że wzrost liczby zamówień znacznie przekraczający tempo wzrostu całej kategorii w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Glovo zadebiutowało na polskim rynku w 2019 roku. W ciągu czterech lat stała się numerem dwa pod względem udziału w rynku.

– Planując ekspansję na polski rynek, znaliśmy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 05:45