15.03.2024 / 13:17
StoryEditor

Podrabiane elektronarzędzia w sklepach Lidl. Mamy stanowisko sieci w sprawie, która urosła do rangi "afery wkrętarkowej"

Reklamowane przez Arnolda Schwarzeneggera produkty` marki Parkside (dostępne w sieciach Lidl i Kaufland) zyskały już na rynku taką wartość, że zdarzają się próby ich podrabiania, a w zasadzie przerabiania (fot. Lidl Polska)
Czy produkty sygnowane markami własnymi sieci handlowych mają już na tyle dużą wartość, że opłaca się je podrabiać? Okazuje się, że tak. Wskazują na to doświadczenia klienta sieci Lidl, który kupił podejrzaną wkrętarkę marki Parkside, do której reklamowania Grupa Schwarz (właściciel sieci Lidl i Kaufland) zatrudniła Arnolda Schwarzeneggera.

Sprawa, która została określona mianem "afery wkrętarkowej" (takiej nazwy użył opisujący ją portal bezprawnik.pl) ujrzała światło dzienne za sprawą filmu zamieszczonego na kanal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 12:53
StoryEditor
Zainwestowali w Dino, a teraz zebrali setki milionów euro na kolejne inwestycje. Czy wydadzą je na zakup sieci handlowych?
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Należący do Enterprise Investors fundusz Fund IX zebrał 340 mln euro na nowe inwestycje. Zamierza skupić się na inwestycjach m.in. w technologie, handel i produkcję.

Jak podkreśla firma, EIF IX cieszył się dużym zainteresowaniem komercyjnych instytucji finansowych, które zapewniły ponad 60 proc. zebranego kapitału. Po raz pierwszy w 35-let...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 11:37
StoryEditor
Dino uruchomi sklep internetowy z żywnością?! Oto co na to wskazuje
Na zdj. sklep Dino w Dawidach Bankowych k. Warszawy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dino ma już internetową drogerię eZebra, a od niedawna sprzedaje także w kanale online także rośliny. Wiele jednak wskazuje na to, że polski detalista szykuje się do wejścia w kolejną kategorię e-commerce: żywność.

Dino poszukuje aktualnie osób na stanowiska kierowników produktu online. Dotyczy to takich kategorii jak kawa, herbata, słodycze i bakalie. Warto odnotować, że są to wyłąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2025 11:50