06.03.2025 / 14:42
StoryEditor

Ekspansja Popeyes na polskim rynku nabiera tempa. Sieć otworzy w marcu pięć nowych restauracji

Restauracja należąca do sieci Popeyes (fot. Materiały Prasowe)

Popeyes - pochodząca z amerykańskiej Luizjany sieć typu fast food, zadebiutowała na naszym rynku 7 lipca 2023 roku. Od tamtego czasu marka sukcesywnie otwiera w Polsce kolejne lokale, a ich łączna liczba wynosi już 11. Sytuacja ta wkrótce ulegnie zmianie. Firma zapowiedziała, że tylko w tym miesiącu otworzy pięć nowych restauracji. Poniżej przedstawiamy ich adresy.

Założona w 1972 roku w Nowym Orleanie sieć restauracji Popeyes, cieszy się coraz większą popularnością w naszym kraju. Obecnie miłośnicy dań z kurczaka przygotowywanych wedle tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 00:02
StoryEditor
Jaka jest średnia wartość koszyka w branży cateringu dietetycznego?

Rynek usług cateringowych w Polsce rośnie w siłę. W 2023 był wyceniany na 3 mld złotych przy wzroście CAGR 19 proc. Po spektakularnych wynikach w okresie pandemii zainteresowanie dietą pudełkową nie spada. Jednak zgodnie z przewidywaniami analityków rozwój tego sektora wyhamował, a promocja produktów na nasyconym konkurencją rynku wymaga większej kreatywności od firm oferujących usługi cateringowe.

Platforma Admitad, przeanalizowała ponad 100 tysięcy zamówień złożonych przez polskich klientów na serwisach firm z branży cateringu w latach 2023–2024 oraz w pierwszym kwartale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 15:50
StoryEditor
Auchan zmienia zasady gry! Nowy projekt sieci ma odebrać klientów Biedronce i hurtownikom
Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska

Auchan testuje w Polsce nowy, unikalny koncept, pod szyldem Atac Hiper Discount. Jest adresowany zarówno do klientów B2B, jak i zwykłych konsumentów. Jak zapewnia Alexandre Saussard, prezes Auchan Polska, w Rumunii hipermarket dyskontowy osiąga "niesamowite wyniki", dlatego ten format będzie wdrażany na naszym rynku.

Auchan rozpoczął w Polsce testy hipermarketu dyskontowego pod szyldem Atac Hiper Discount. To koncept wcześniej wdrożony w Rumunii, gdzie się sprawdził i jest rozwijany. Jak oce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:54