02.12.2019 / 19:55
StoryEditor

Pasibus otworzył lokal w Częstochowie

Pasibus w Galerii Jurajska w Częstochowie (materiały prasowe)
Sieć burgerowni Pasibus zaprasza do swojego pierwszego lokalu w Częstochowie. Od wtorku, 3 grudnia goście odwiedzający Galerię Jurajską, mogą spróbować m.in. burgerów tworzonych na podstawie autorskich receptur, frytek, kulek serowych i sałatek. To piąta restauracja tej sieci stworzona we współpracy ze spółką Helios.

Lokal Pasibusa w Galerii Jurajskiej znajduje się w strefie restauracyjnej galerii na poziomie +2. Goście znajdą w menu kilka znanych pozycji sieci, m.in klasyczny Włoski Pas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Król kabanosów pracuje nad alternatywnymi źródłami białek z grochu i alg morskich. Co chce produkować?

W obliczu oczekiwań konsumentów wobec zdrowej i roślinnej żywności, sektor przetwórstwa mięsnego poszukuje innowacyjnych rozwiązań. Tarczyński realizuje projekt zakładający produkcję preparatu białkowego na bazie grochu i alg morskich. Czy ta inicjatywa może zmienić kierunek rozwoju rośłinnych zamienników?

Firma Tarczyński prowadzi prace nad wielobiałkowym preparatem, który ma stać się roślinną alternatywą dla białek odzwierzęcych. Źródłem protein w opracowywanym produkcie będą gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:51
StoryEditor
Rafał Brzoska o wojnie celnej między USA i Chinami: Allegro pod większą presją Shein, Temu i Aliexpress, klienci przeniosą się z fizycznych sklepów do e-commerce
Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost skomentował narastającą wojnę celną między zarządzanymi przez Donalda Trumpa Stanami Zjednoczonymi a Chinami i przewodniczącym Xi Jinpingiem. Szef Inpostu ocenił, że nałożone cła wpłyną na zwiększenie wolumenu przesyłek na linii Azja - Europa, a tym samym przełożą się pozytywnie na wzrost biznesu grupy, jednocześnie wywołają większą presję na europejskie marketplace’y i sprawią, że większa liczba klientów porzuci fizyczne sklepy na rzecz zakupów online.

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że jego zdaniem cła (nałożone przez Donalda Trumpa m.in. na Chiny - red.) wpłyną pozytywnie ogólnie na wszystkie wolu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 12:10