10.05.2021 / 16:55
StoryEditor

Po pół roku gastronomia się otworzy. Przed Halą Koszyki stanął zegar odmierzający czas do startu

W poniedziałek przed Halą Koszyki, w centrum Warszawy, stanął wielki zegar odmierzający czas do symbolicznego otwarcia polskiej gastronomi. Odliczanie potrwa do północy z piątku na sobotę, kiedy to po trwającym ponad pół roku zamknięciu swoje ogródki otworzą restauracje i bary w całej Polsce m.in. te działające w Hali Koszyki.

Już od soboty, 15 maja, restauratorzy i wszyscy miłośnicy dobrego jedzenia będą mogli wreszcie odetchnąć – tego dnia w całej Polsce otworzą się ogródki restauracyjne. Nie inacze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Nowa normalność w handlu. Oto kluczowe trendy, o których rozmawialiśmy podczas kongresu Retail Trends 2025

Jakie trendy będą miały największy wpływ na handel w Polsce w najbliższym czasie? W jaki sposób chcą rozwijać się firmy z branży retail w trudnym otoczeniu oraz jak zmieniają się zachowania konsumentów? O tym rozmawialiśmy 1 kwietnia podczas kongresu Retail Trends 2025, który zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca "Wiadomości Handlowych".

Rodzi się nowy porządek świata. Niepewność geopolityczna wpływa na handel, na przetwórstwo, na łańcuchy dostaw. Ale trzeba pamiętać, że zmiana to coś normalnego. Kongres ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 09:55
StoryEditor
Biedronka czy Lidl – kto wygrywa wojnę cenową? Najnowszy ranking sieci handlowych! [KOSZYK ASM SFA]
Jakasieć handlowa jest najtańsza według najnowszego badania ASM SFA? (fot. Shutterstock)

Ceny podstawowych produktów spożywczych pozostają kluczowym wyznacznikiem wyboru sklepu dla wielu konsumentów. Najnowsze badanie koszyka zakupowego przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency ujawnia znaczące różnice między sieciami handlowymi. Które sklepy oferują najtańsze zakupy, a gdzie za codzienne produkty trzeba zapłacić więcej?

W najnowszym badaniu ASM Sales Force Agency, średnia warość koszyka zakupowego wyniosła 314,83 zł. Jedynie w dwóch sieciach handlowych cena koszyka wyniosła mniej niż 300 zł. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:03