17.01.2023 / 08:22
StoryEditor

Gazetki promocyjne nadal popularne. Kto z nich korzysta?

Gazetki elektroniczne i papierowe (fot. Monday News)
Ceny papieru wpłyną na trendy dotyczące zainteresowania gazetkami promocyjnymi. Z jednej strony to same sieci handlowe będą ograniczać ich nakłady ze względu na wysokie koszty druku i dystrybucji, a z drugiej – proekologiczni konsumenci wybiorą wersję publikacji online. Już teraz robi to ponad 40 proc. osób. Większy odsetek wybiera za to nadal opcje drukowane.

Gazetki promocyjne cieszą się ogromną popularnością. Obecnie aż 84,1 proc. konsumentów przegląda gazetki je minimum raz w tygodniu. Do tego widać, że 59 proc. shopperów sięga po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Czy surowce z kartonów po żywności płynnej można wykorzystać do produkcji samochodów? To już się dzieje

Firma Tetra Pack rozwija technologie recyklingu surowców wykorzystywanych przy produkcji kartonów do żywności płynnej. Opakowania te zyskały nowe życie dzięki przełomowemu rozwiązaniu dla branży motoryzacyjnej. Wraz z premierą najnowszego Fiata Grande Panda, marka stała się pierwszym producentem samochodów, który zastosował materiały pochodzące z recyklingu kartonów w swoim modelu.

Każdy egzemplarz Fiata Grande Panda zawiera przetworzony materiał pochodzący z warstw polietylenu i aluminium. Wykorzystano go m.in. w konsoli środkowej, desce rozdzielczej i p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 14:14
StoryEditor
Mocny spadek liczby klientów w centrach handlowych! To "zasługa"... piłkarzy
Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski Robert Lewandowski (fot. Mikolaj Barbanell/Shutterstock)

W pierwszej połowie 2025 r. liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o 6,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Zanotowano też o 14,5 proc. mniej wizyt w tego typu obiektach niż rok wcześniej. Zdaniem eksperta, tak kiepski wynik to po części… efekt Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Z raportu Proxi.cloud i Grupy Blix wynika, że w okresie od stycznia do końca czerwca 2025 roku liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o 6,9 proc. w porównaniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 14:35