11.05.2023 / 14:02
StoryEditor

Zakupy internetowe mogą być denerwujące. Co najbardziej irytuje klientów?

Co denerwuje kupujących w internecie? (shutterstock.com)
Konsumenci nie chcą kupować w sklepach online, jeśli nie mają zaufania do marki. To dlatego w e-commerce zyskują platformy marketplace, które „uwiarygadniają” jakość i rzetelność obsługi przez mniejsze podmioty. Jest jednak jeszcze jedna cecha, która irytuje Polaków bardziej niż bezpieczeństwo.

To, jakie czynniki oddziałują na polskich konsumentów i ich decyzje zakupowe sprawdził PayPal w swoim badaniu eCommerce Index. Dla większości europejskich kupujących zaufanie je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2025 / 13:04
StoryEditor
Polomarket poprawia zyskowność biznesu i rozgląda się za akwizycjami, chociaż...

Sieć supermarketów Polomarket mocno pracuje nad efektywnością biznesu, obniża koszty i poprawia wydajność procesów oraz sprzedaży w sklepach. Przychody firmy spadły w ubiegłym roku, ale spółce udało się wypracować wyższy zysk. Jakie inwestycje firma planuje na rok 2025 i czy będzie szukała okazji do współpracy z innymi podmiotami?

Rok 2024 był trudny nie tylko dla sklepów Polomarket, ale dla całej branży handlu detalicznego, w tym lidera rynku sieci Biedronka. Operatorzy bardzo mocno pracują nie tylko nad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 15:38
StoryEditor
Jakie trendy kształtują rynek delivery w 2025 roku? Wolt: zmiany w zwyczajach zakupowych są widoczne
Na zdj. dostawca platformy Wolt (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Pierwszy kwartał 2025 roku przyniósł zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków, które są coraz wyraźniej widoczne również na platformach z dowozem jedzenia. Dane Wolt pokazują, że święta i sezonowe okazje mają coraz większy wpływ na sposób, w jaki konsumenci korzystają z usług dostawy. Jakie produkty i dania wybierano najczęściej i które trendy zdominowały początek roku?

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie okazje są ważne dla gastronomii?
  • Jakie kategorie non-food rosną najmocniej na rynku delivery?
  • Jakie kuchnie zyskują popularność?

J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. maj 2025 19:05