26.05.2021 / 14:50
StoryEditor

Auchan Retail Polska i Frigo Logistics rozpoczynają współpracę w zakresie logistyki mrożonek

Dnia 14 lipca 2017 r. spółka Frigo Logistics otworzyła nowy odział w Błoniu, na ulicy Pass 20. Pierwsze operacje cross dockowe rozpoczęły się 15 lipca. Nowa lokalizacja będzie miała kluczowe znaczenie dla rozwoju dystrybucji w rejonie Warszawy. ()
Auchan Retail Polska i Frigo Logistics rozpoczęły współpracę w zakresie logistyki produktów głęboko mrożonych. Obejmie ona magazynowanie i dystrybucję, a częściowo także transport mrożonek do sklepów sieci Auchan w Polsce.

Jak informują firmy Auchan Retail Polska i Frigo Logistics, operacje rozpoczną się w drugiej połowie maja i będą realizowane w modelu cross-dock. Towar od dostawców po przyję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 11:08
StoryEditor
Sklepy na stacjach paliw. Ile ważą w wydatkach na FMCG i co Polacy kupują w nich najczęściej? [DANE]
Za ponad 60 proc. wartości koszyka FMCG w sklepach na stajach paliw odpowiadają produkty z jednej kategorii (fot. mat. prasowe)

W okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali w sklepach na stacjach paliw 9,1 mld złotych. Stanowi to 3 proc. całkowitych wydatków na dobra FMCG - wynika z danych NielsenIQ, udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jakie produkty są w nich kupowane najczęściej i czy nawyki Polaków w tyn zakresie ulegają zmianie?

Zgodnie z danymi NielsenIQ, w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali blisko 308 mld złotych na dobra FMCG, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rok do roku.

Sprzedaż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 12:21
StoryEditor
Najnowsze dane z rynku nie pozostawiają żadnych złudzeń. Ceny w sklepach wciąż są wyższe niż ogólny poziom inflacji
W lipcu ceny produktów w sklepach rosły szybciej niż ogólny wskaźnik inflacji (fot. Shutterstock)

Dane UCE Research pokazują, że w lipcu codzienne zakupy zdrożały średnio o 5,7 proc. w stosunku rocznym. To identyczny wynik jak w maju i minimalnie niższy niż w czerwcu. Które produkty drożały najmocniej?

Według cyklicznie wydawanego raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, w lipcu codzienne zakupy zdrożały średnio o 5,7...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. sierpień 2025 17:01