18.08.2020 / 13:29
StoryEditor

Andrzej Gantner, PFPŻ: Apelujemy o weto prezydenta ws ustawy wprowadzającej tzw. podatek cukrowy

Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (fot. archiwum)
Producenci żywności skupieni wokół organizacji branżowych i związków pracodawców wystosowali do Prezydenta RP Andrzeja Dudy apel o zawetowanie ustawy wprowadzającej tzw. podatek cukrowy. 

Polska Federacja Producentów Żywości podaje, że w związku z uchwaleniem przez Sejm w dniu 14.08.2020 ustawy o promocji prozdrowotnych wyborów konsumentów wprowadzającej podatek ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 19:56
StoryEditor
Erli poprawia wyniki. Czy ta firma ma szanse stać się drugą platformą e-commerce w Polsce?
Dobre wyniki finansowe Erli za 2023 r., to w dużej mierze zasługa uruchomionej przez firmę aplikacji zakupowej (fot. materiały prasowe)
Erli chwali się rekordowymi wynikami za 2023 r. Firma zamknęła go z łączną liczbą transakcji przekraczającą 3,6 mln o wartości blisko 740 mln zł, co oznacza wzrosty o odpowiednio 133 i 60 proc. proc. rdr. Erli znacząco – o 130 proc. – poprawiło też przychody netto, które wzrosły do 91 mln zł. Prezes firmy Adam Ciesielczyk zdradza, że cele Erli na rok bieżący są jeszcze bardziej ambitne.

Lepsze wyniki finansowe Erli szły w parze ze wzrostem liczby sprzedawców działających na platformie – zwiększyła się ona z 14 tys. na koniec roku 2022 do 22 tys. na koniec roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 23:06
StoryEditor
Sieć Aldi sprawiła, że przystanki autobusowe będą pachnieć truskawkami. Ale po co?
Aldi promuje ofertę swoją owoców i warzyw, fot. Aldi Polska
Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast czekając na autobus czują zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii sieci Aldi. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców.

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znakiem rozpoznawczym jest nie tylko truskawkowy zapach, ale również oprawa graficzna z Fa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 05:49