23.08.2023 / 16:58
StoryEditor

Jak młodzi Polacy korzystają ze smartfonów podczas zakupów? Co właściciele sklepów powinni wiedzieć o ich zwyczajach?

<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>

Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)

<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>
Future Mind, raport Młodzi vs. Mobile
<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>
Future Mind, raport Młodzi vs. Mobile
<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>
<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>
<p>Z raportu Młodzi vs. Mobile, przygotowanego przez firmę Future Mind wynika, że smartfon towarzyszy najmłodszym Polakom w trakcie zakupów bardzo często (fot. Future Mind)</p>
Stwierdzenie, że pokolenie urodzone w XXI wieku to digital natives stało się już truizmem. Badania pokazują jednak, że zmieniająca się technologia mobilna wpływa na konkretne działania osób, które dopiero wchodzą w dorosłe życie i stają się pełnoprawnymi konsumentami.

W opublikowanym niedawno raporcie „Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”, eksperci z firmy Future Mind przyjrzeli się temu, jak m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2024 15:26