20.12.2023 / 16:06
StoryEditor

Lewica w nowym Sejmie będzie walczyć o ustawowe uregulowanie franczyzy w Polsce. Komentarz posła Macieja Koniecznego

Od lewej: Magdalena Madzia (SAiF), Agnieszka Dziemianowicz Bąk i Maciej Konieczny z Lewicy.
Do Sejmu trafił niedawno rządowy projekt ustawy franczyzowej, mający uregulować niektóre jej wrażliwe kwestie. Jednym z postulatorów konkretnego osadzenia franczyzy w ramach prawnych jest lewa strona polskiej sceny politycznej. Teraz, kiedy będzie po wyborach współrządzić krajem, ma ku temu lepsze możliwości i środki. Pytamy zatem czy temat nie zostanie odpuszczony.

Czy deklaracje chociażby posłów Lewicy sprzed wyborów są aktualne po zmianie władzy w Polsce? To pytanie postawiliśmy posłowi Maciejowi Koniecznemu, który jeszcze w mini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.11.2025 / 11:02
StoryEditor
Jak Polacy kupują w internecie? Marketplace’y dominują w e-commerce
Jak kupują Polacy kupują w internecie? Marketplace’y dominują w e-commerce (fot. Shutterstock)

Nowe dane z raportu "Customer Journey 2025" pokazują, że sposób, w jaki Polacy kupują online, dynamicznie się zmienia. Coraz więcej osób zaczyna swoje poszukiwania produktów od platform handlowych, a decyzje zakupowe zapadają szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie czynniki wpływają na rosnącą dominację marketplace’ów i które kategorie produktów notują największe wzrosty?

Według raportu "Customer Journey 2025. Poszukiwanie i zakup produktów online" opracowanego przez agencję Minds&Roses na zlecenie Allegro, 45 proc. kupujących rozpoczyna swoją śc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 10:37
StoryEditor
Nowe dane o inflacji. Jak zmieniły się ceny żywności?
Jak wyglądała inflacja w październiku? (fot. Shutterstock)

Szybki szacunek inflacyjny za październik pokazuje, że ceny towarów i usług urosły w skali roku o 2,8 proc. Żywność podrożała o 3,4 proc.

W ujęciu rocznym wskaźnik inflacji wyniósł 2,8 proc. i nadal mieści się w poziomie odchyleń przyjętych przez NBP (między 1,5 a 3,5 proc. z docelową wartością na poziomie 2,5 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 02:32