22.03.2021 / 17:44
StoryEditor

Pandemia przybiera na sile, ale Polacy mają dość obostrzeń

Podczas pierwszej fali pandemii, kiedy zakażeń było kilkakrotnie mniej niż dziś, klienci sklepów bardziej stosowali się do obostrzeń. O ile maseczki wtedy i teraz noszą niemal wszyscy (za nienoszenie grozi kara), to jeśli chodzi o obowiązek zachowywania dystansu – jest gorzej niż w zeszłym roku.

Podobnie jest z egzekwowaniem przez sklepy limitów klientów w sklepach. Sytuacja, kiedy ochroniarz liczy ludzi wchodzących i wychodzących ze sklepu, zdarza się dziś znacznie rza...

22.04.2025 / 12:01
StoryEditor
Auchan Polska uzyskał bezpośredni fizyczny dostęp do energii z polskich farm fotowoltaicznych. Jakie korzyści osiągnie detalista?
Sklep Auchan w Portugalii (Shutterstock)

Auchan Polska podpisał z Axpo Polska umowę route-to-market, w ramach której sklepy sieci w całej Polsce zyskają fizyczny dostęp do zielonej energii pochodzącej z 35 polskich farm fotowoltaicznych firmy GoldenPeaks Capital, z którą sieć podpisała w ubiegłym roku 12-letnią umowę zakupu energii (PPA).

W czerwcu br. czysta energia popłynie z 80 proc. zagwarantowanych umową instalacji, a finalizacja wszystkich uruchomień przewidziana jest do końca 2025 r. Realizacja obu umów za...

25.04.2025 / 12:16
StoryEditor
Wenus i Mars na zakupach. Jak kupują kobiety, a jak mężczyźni w e-commerce?
Czym różnią się zachowania klientów e-commerce w rozróżnieniu na płeć? (fot. Shutterstock)

Zakupy internetowe to dziś codzienność milionów Polaków. Różnice w zachowaniach konsumenckich między kobietami i mężczyznami rzucają nowe światło na to, jak kształtować oferty, metody płatności i doświadczenie zakupowe online. Co z raportu Tpay "Jak Polacy lubią płacić online" wynika dla branży handlu internetowego?

Z danych zawartych w raporcie wynika, że 66 proc. kobiet robi zakupy online co najmniej 2–3 razy w miesiącu. Dla porównania, wśród mężczyzn ten odsetek wynosi 58 proc. Mężczyźn...

03. maj 2025 21:12