16.03.2021 / 09:59
StoryEditor

Paweł Lewkowicz przechodzi z Grupy Domodi do LokalnyRolnik.pl

Paweł Lewkowicz dołączył do największego w Polsce wirtualnego targu prawdziwego jedzenia od rolników i drobnych wytwórców LokalnyRolnik.pl, gdzie objął nowo utworzoną funkcję Chief Growth Officera. Będzie odpowiadał za wzrost spółki, zarządzając wszystkimi obszarami digitalowymi. Dotychczas był członkiem zespołu zarządzającego Grupą Domodi.

Paweł Lewkowicz to manager, marketer i specjalista e-commerce z ponad 10-letnim doświadczeniem. Jest współodpowiedzialny między innymi za sukces serwisów takich, jak Domodi, All...

24.04.2025 / 23:56
StoryEditor
Lidl startuje z nową kampanią. Na jaki komunikat postawi? Jakich klientów chce ściągnąć do sklepów?
Lidl, sklep, wózek

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło brzmi: „Zakupy robię w moim Lidlu”. W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu z przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”.

W nowej kampanii Lidl komunikuje klientom, że "jakość i cena to duet, który najlepiej oddaje istotę zakupów w Lidlu”. – Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyj...

18.04.2025 / 14:47
StoryEditor
Ranking 30 największych spożywczych sieci franczyzowych w Polsce [EDYCJA 2025]
Sprawdź, kto znalazł się w naszym rankingu największych sieci franczyzowych w Polsce (fot. mat. prasowe)

Ponad 50 tys. sklepów zrzeszają sieci, które znalazły się w najnowszym rankingu 30 największych spożywczych sieci franczyzowych, przygotowanym przez redakcję "Wiadomości Handlowych". To o 1980 więcej niż przed rokiem.

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych – wynika z danych Dun & Bradstreet. W minionym roku 2 tys. placówek handlowych zostało zamkniętych, a jednoc...

03. maj 2025 03:20