"Za nami 25 wspaniałych lat obecności w Polsce. I choć od roku 1995 zmieniło się praktycznie wszystko - krajobraz polityczny, otoczenie rynkowe, zwyczaje klientów - to zawsze pr...
Tesco żegna się z Polską po 25 latach [ZOBACZ FILM i GALERIĘ]
Operator gastronomiczny Sfinks Polska radykalnie zmienia model biznesowy, realizując zapowiedzianą przed dwoma laty strategię. Na koniec I półrocza 2025 r. udział restauracji franczyzowych w sieci wzrósł do rekordowych 96%, podczas gdy rok wcześniej wynosił on 85%. Ta masowa transformacja z restauracji własnych na lokale franczyzowe jest głównym czynnikiem wpływającym na wyniki finansowe spółki i stanowi największą zmianę strukturalną w jej historii.
Franczyza służy i nie służy Sfinksowi
Przekształcenia mają bezpośredni wpływ na spadek przychodów skonsolidowanych Sfinksa, jednocześnie stabilizując jego marżę i redukując...
Lidl Polska zdecydował się wycofać ze sprzedaży wina marki Gancia, należącej do rosyjskiego oligarchy Roustama Tariko. Jeszcze niedawno prosecco tego producenta promowane było w gazetkach sieci w sekcji "Włoska elegancja".
Jak poinformował Szymon Krawiec z "Wprost", Lidl Polska usunął z oferty wina marki Gancia. Decyzja ta zapadła po publikacji tygodnika, w której ujawniono, że właścicielem winiar...