17.04.2020 / 10:49
StoryEditor

Wartość inwestycji na rynku nieruchomości drastycznie spadła. To efekt COVID-19

Według wstępnych danych Colliers International wartość transakcji na globalnym rynku nieruchomości wyniosła w marcu 2020 zaledwie 48 miliardów dolarów, podczas gdy rok wcześniej było to 144 miliardów dolarów. Firma prognozuje jednak, że ożywienie inwestycyjne po pandemii COVID-19 nastąpi dużo szybciej i gwałtowniej niż po globalny kryzysie finansowym z 2008 r.

Colliers International zauważa, że pomimo spodziewanej globalnej recesji, ostatnie dane China Manufacturing PMI, po rekordowych spadkach w lutym, wskazują na stabilizację w mar...

02.09.2025 / 21:34
StoryEditor
Szymon Mitoraj przez dwa lata zmieniał Grupę Eurocash, teraz wraca do korzeni
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny w spółce za cyfryzację, fot. Eurocash

Szymon Mitoraj, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w sektorze finansowym i FMCG, po dwóch latach pracy w Grupie Eurocash powraca do bankowości. Menadżer objął właśnie stanowisko dyrektora wykonawczego obszaru strategii i transformacji w BNP Paribas Bank Polska

08.09.2025 / 22:30
StoryEditor
Do klubu w klapkach, czyli strategia na Żabkę. Xtreme Fitness stawia na model convenience dostępny dla milionów [WYWIAD]
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS

Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms rozwija swoją strategię i chce być tak blisko klientów, jak osiedlowa Żabka. Sieć śmiało wchodzi do dużych miast. W Warszawie, Krakowie czy na Śląsku pojawią się kluby, do których – jak mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS – klient powinien móc „wpaść w klapkach”. Celem jest stworzenie modelu fitness w wersji convenience: blisko domu, pracy i codziennych obowiązków.

Łukasz Stępniak, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl: Rok temu władze Xtreme Fitness Gyms ogłosiły strategię rozwoju skoncentrowaną na mniejszych miastach i miejscowościach. ...

17. wrzesień 2025 08:09