20.06.2023 / 15:37
StoryEditor

Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin: Chcemy, żeby za pięć lat kosmetyki odpowiadały za 5 proc. naszej sprzedaży [WYWIAD]

Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu-Lublin (fot. materiały prasowe)
Herbapol-Lublin nie przestaje inwestować, mimo że koszt pieniądza jest obecnie bardzo wysoki – zapewnia Evangelos Evangelou w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Prezes firmy dodaje, że obecnie buduje ona nową halę do produkcji dżemów. Mówi także o planach Herbapol-Lublinu związanych z obecnością na rynku kosmetyków i marką Polana.

Pieniądz jest obecnie bardzo drogi. Jak wpływa to na poziom inwestycji prowadzonych przez producentów, w tym firmę Herbapol-Lublin?

To prawda, że pieniądz jest dr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2024 / 14:05
StoryEditor
Ile Specjał zapłaci za SPAR Polska? Jakie aktywa przejmie Krzysztof Tokarz? Znamy szczegóły zapowiadanej transakcji

GK Specjał przejmie po sfinalizowaniu transakcji licencję i prawo do rozwijania marki SPAR w Polsce, ale także określone aktywa należące do przejmowanej spółki. Jest ich sporo, jednak ich wartość księgowa netto jest ujemna. Sprzedający musi dopłacić taką sumę, by wartość aktywów netto w dacie wejścia w życie transakcji wyniosła 0 zł.

SPAR Poland jest spółką zależną w całości należącą do Grupy SPAR i spółką holdingową aktywów SPAR w Polsce, obejmującą około 200 sklepów detalicznych, trzy centra dyst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2024 / 17:52
StoryEditor
Dostawcy i sieci handlowe muszą rozwinąć silver marketing. Jak dotrzeć do grupy konsumentów 50+?
W obliczu zmian demograficznych, coraz więcej uwagi w strategiach marketingowych powinno być poświęcane osobom w wieku 50+ (fot. Shutterstock)

W obliczu zmian demograficznych, coraz więcej uwagi w strategiach marketingowych powinno być poświęcane osobom w wieku 50+ – wynika z raportu "Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian" przygotowanego przez Kantar Polska i Adres:Media.

Stereotypy dotyczące grupy konsumentów w wieku od pięćdziesięciu lat wzwyż są coraz bardziej mylące. Warto zrozumieć, kim naprawdę są silversi, jakie mają potrzeby i jak najskut...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2024 22:32