18.01.2019 / 12:10
StoryEditorKrajowe sieci handlowe i hurtownicy nadal mogą stworzyć polskiego dominatora! [WYWIAD PwC]
Krzysztof Badowski, Partner, Lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska (PwC)
Potencjał – do stworzenia dużego projektu handlowego opartego na kapitale krajowym - cały czas w Polsce jest. Na rynku działają takie marki jak: Polomarket, Dino, Topaz, Top Market (Polska Grupa Supermarketów – red.), Chorten, Rabat Detal i inne sieci należące do Grupy Specjał, w tym Nasz Sklep. To ciągle ogromny potencjał, pytanie czy nie zostanie zmarnowany – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Badowski, partner, lider Zespołu Dóbr Konsumenckich i Handlu Detalicznego w CEE / CIS w PwC Polska.
Jak niemal 30 lat po transformacji ustrojowo-gospodarczej wygląda polski rynek detaliczny?
Polski sektor detaliczny to dość specyficzny rynek, chyba najbardziej zatłoczony w Eur...